אקלים בית ספרי


אקלים בית ספרי

רשת תיכוני-טומשין הציבה בראש סדרי העדיפויות את "ערכיותם" של תלמידיה כיעד מרכזי ומוביל. בד בבד למאמצים הבלתי נדלים של מיפויים, הכוונתם והובלתם של התלמידים לבגרות מלאה, מתקיים תהליך בלתי מתפשר של יצירת "בוגר-ערכי" תוך כדי גיבוש ה "זהות האישית" מתוך האינטראקציה היום יומית עם דמויות מובילות בבית הספר מהמקום של "דוגמא אישית" ו "מודל לחיקוי".

מניסיוננו המצטבר ברשת, נוכחנו לדעת כי טיפוח "מעמדו הרגשי" של התלמיד, תורם באופן משמעותי לרצונו לרכוש את המיומנויות, האמונות והסמלים הערכיים הקיימים בחברה הישראלית ובעולם כולו.

 פועלה של הרשת בקידום תפיסה זו מתבצע במספר מישורים:

  • הקניית "כישורי חיים", מידע ודרכים לטיפוח ערכים.
  • בניית "מנהיגות צעירה" בתחומים מגוונים.
  • חיזוק האחריות האישית.
  • חיזוק הרגישות לצרכי הקהילה והסביבה.
  • פיתוח אקלים בית-ספרי המושתת על פיתוח מודעות להתנהגות מכבדת, סובלנות ומעורבות חברתית.
  • הגברת המעורבות, התרומה, הזיקה והנאמנות לחברה ולמדינה מתוך תחושת אחריות ואכפתיות.
  • פיתוח וטיפוח נושא "הקיימות" והשמירה על איכות הסביבה ומחויבות סביבתית.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.